Kundservice - vi hjälper dig gärna!

Vi på Apotek Hjärtats Kundservice finns här för att hjälpa dig och svara på frågor. Det kan gälla allt från hur du använder ditt läkemedel till vilka apotek som har ditt läkemedel inne och frågor om e-handel.

För generella frågor som exempelvis hur länge har mitt apotek öppet? Har vi blodtrycksmätnining på mitt apotek? Hur blir jag medlem? Hur spårar jag min order? Etc har vi en chatbot som du hittar längst ned till höger på denna sida. Tänk på att aldrig skriva personuppgifter till chatboten då den inte kan svara på enskilda ärenden.

E-post

kundservice@apotekhjartat.se  

Har du en fråga om din order? Kom ihåg att ange ditt ordernummer (börjar med PO) i ditt mejl.

Telefon

0771-405 405

Vi har öppet
Mån-Fre 08:00-20:00
Lördagar 09:00-14:00

 


Längre svarstider

Just nu har vi längre svarstider än vanligt på både mejl och telefon och vi jobbar hårt för att du ska få svar så snart som möjligt.

Om du önskar annullera eller ändra en beställning lagd på www.apotekhjartat.se vänligen kontakta oss via telefon, 0771-405 405. Observera dock att det inte alltid går att annullera eller ändra din order beroende på vilken status din order befinner sig i.


Information

Observera att du inte kan beställa läkemedel eller andra varor genom oss på Kundservice. Vi hänvisar dig istället till att handla här på apotekhjartat.se.

Frågor gällande receptstatus, lagerstatus och bokning på lokalt apotek hanteras endast via telefon.

Observera att vi inte har möjlighet att ändra eller makulera en befintlig e-handelsbeställning.
Läs mer om ångerrätt i våra köpvillkor

Tack för din förståelse


Vanliga frågor

Hitta svar

Hitta apotek

Se alla apotek


Ny på e-handel?

Läs guiden

Influensavaccination

Läs mer

Apotek med tillstånd av Läkemedelsverket
Kontrollera att webbplatsen är laglig
Kontrollera att webbplatsen är laglig

© 2022 Apotek Hjärtat AB. Vi använder cookies. Läs mer om användning av cookies.