​Klubb Hjärtat arrangerar resa för träningssugna

2 mars 2015

Apotek Hjärtat i samarbete med Apollo erbjuder nu för första gången en träningsresa utformad särskilt för medlemmar i kundklubben. Programmet passar såväl den vana motionären som dig som vill komma igång med din träning. Resan går till Playitas på Fuerteventura.

Oavsett ork och förmåga behöver vi alla röra på oss för att må bättre. Veckan på Playitas är en kombination av solsemester och härlig träning utan prestationskrav men med ambitionen att ge verktygen som kan göra träning till en del av vardagen.

Vi erbjuder träningspass på alla nivåer ledda av experter. Börja dagen med Yoga eller Qigong nere på stranden eller en skön morgonpromenad. Öka din kunskap och motivation genom intressanta seminarier om hälsa, kost och livsstil och var med på några utmanande träningspass under dagen. Våra experttränare erbjuder också coaching i grupp.

Individuell uppföljningsplan
Exempel på fler aktiviteter: styrketräning på gym med tränare, löpskola, äventyrs-vandringar, crawlskola, vattengympa, zumba, spinning samt frågestunder med experter. Möjlighet finns också att ta del av Playitas övriga sport- och aktivitetsutbud såsom golf, cykling, surfing, simträning och minigolf.

En härlig bieffekt av träningsresan är att du får chans att träffa nya vänner.

Alla deltagare får en egen uppföljningsplan att ta med hem.

Avresa den 15 september och hemkomst 22 september. Specialpris för Klubb Hjärtats medlemmar är 9 998 kr per person.

Läs mer om resan och boka via länk på apotekhjärtat.se

För mer information kontakta:
Erika Burlin Hellman, presschef, telefon 0705-19 49 80, erika.burlin.hellman@apotekhjartat.se

Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom ett personligt bemötande, ett brett sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 300 apotek runt om i landet. Omsättningen är cirka 9 miljarder kronor. Från januari 2015 ingår Apotek Hjärtat i ICA Gruppen.